Exchange and return

Home / Exchange and return

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZAKUPIONY W SKLEPIE?

Towar zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Pamiętaj, że możesz zwrócić/wymienić tylko te produkty, które nie noszą śladów montażu i są niezniszczone. Pamiętaj, że Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Aby dokonać zwrotu, najpierw skontaktuj się z nami i poinformuj nas. Później wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ i dołączysz do paczki zwrotnej wraz z paragonem. Pamiętaj, aby wysłać paczkę w przeciągu 14 dni od jej otrzymania.

Zwrot należy kierować na adres:

EMBASSY Katarzyna Będzińska-Kowalczyk

Ul. Sudecka 96 lok. 29

53-110 Wrocław

CZY MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR?

W celu wymiany towaru na inny, najpierw skontaktuj się z nami drogą mailową: office@embassyinteriors.com. Udzielimy Ci informacji, czy dysponujemy towarem, na który chcesz dokonać wymiany i poinstruujemy jak postępować dalej.

CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT KOSZTÓW PRZESYŁKI?

W sytuacji odstąpienia od umowy, koszt odesłania towaru do nas leży po Twojej stronie. Zwrot kosztu wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka od nas do Ciebie) zwracamy, w przypadku, gdy odsyłasz całość zamówienia. Jeśli zwracasz tylko część produktów, nie otrzymasz kosztów zwrotu przesyłki.

ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT PŁATNOŚCI?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną.

CZY MÓJ ZWROT MOŻE NIE ZOSTAĆ UZNANY?

Niestety tak, w przypadku, gdy towar będzie nosił ślady montażu lub jest zniszczony oraz gdy przesyłka zwrotna została nadana po terminie 14 dni od daty otrzymania. Nie uznamy twojego zwrotu, również jeśli złożyłeś u nas zamówienie, które wykonaliśmy wg. indywidualnej specyfikacji.

Back to Top
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Shopping Cart
Close

No products in the basket.

Program UE